VIERASKYNÄ: Muutoskaaoksesta johdonmukaiseen uudistumiseen
Tuomo Eloranta ja Outi Vanharanta antavat ohjenuoria hyvään muutosjohtamiseen blogimme vieraskyninä.
Millä tasolla yrityksesi prosessit ovat?
Yrityksien prosessit vaikuttavat keskeisesti tulokseen. Tästä herääkin kysymys, millä tasolla yritysten lukuisat prosessit ovat laadultaan ja kypsyydeltään ja miten tietoisia niiden tasosta ollaan yrityksissä yleisesti.
Lisää iloa, luovuutta ja toimeenpanokykyä työpaikalle
Kukapa ei haaveile luovemmasta kulttuurista työpaikalla? Helppo tapa herätellä ja lisätä kokeilukulttuuria on Lego Serious Play -työpaja.
Innoman auttoi elämyspalveluihin erikoistunutta toimijaa liiketoiminnan kehittämisessä
Elämyspalveluita tuottava Pois tieltä! -safarit on erikoistunut offroad-safareihin ja muihin maastoajotapahtumiin, joita järjestetään yrityksien henkilöstölle ja sidosryhmille. Liiketoimintaa haluttiin kehittää eteenpäin, mutta investointivaltaisessa…
Söikö kasvu yrityksesi eväät?
Asiakas, tai potentiaalinen sellainen, soitti ja halusi keskustella. Mielen päällä oli monenlaisia asioita. Kertoili yrityksensä arjesta ja kehittämistarpeista. Yritys oli kasvanut jo useita vuosia. Aikaisemmin tehtiin…
Innoman mukana ”Innovaatiot, ekosysteemit ja julkinen sektori” -Törmäämössä 18.10.2019
Miten Sinun organisaatiosi strategiassa on huomioitu innovaatiotoiminta? Miten tukea työntekijöitten luovuutta? Entä miten luoda erilaista osaamista yhdistäviä rakenteita ja toimintamalleja?
Innoman kutsuttiin apuun ylläpitämään työkykyä markkinointiviestintä-toimistossa
Henkilöstöstään huolehtivassa markkinointiviestintätoimistossa Drama Queen Communicationsissa nousi esille huoli työntekijän jaksamisesta ja työkyvystä. Työterveyshuollon tarjoama terveydenhoidon näkemys ei riittänyt…
Innoman kasvatti pienen siivousalan yrityksen liiketoimintaa lähes puolella
Kotisiivoukseen erikoistunut yrittäjä Helgi Vaarman pyysi Innomanin apuun liiketoiminnan kehittämiseen. Hyvä liikeidea ja kokemus toimivat pohjana innovatiivisten uusien palvelujen muokkaamiseen…