Blogi

Sanni Harju 18.6.2018

Kiire tappaa hyvän asiakastyön

Juosten kustun työn lopputulos on valitettavan usein prosessinsa näköinen, myös asiakastyössä, eikä sillä saavutettu näennäinen voitto kanna järin pitkälle.

Lue lisää
Leena Koponen 23.5.2018

Kasvu tulee asiakkaista

Myynti ja markkinointi tukevat yrityksen kasvutavoitteita paremmin yhdessä kuin erikseen.

Lue lisää
Mikko Hintsala 14.5.2018

Tasavertaisuutta työkyvyn palauttamiseen

Näen päivittäin työssäni tapauksia, joissa sama diagnoosi voi johtaa hyvin erilaisiin prosesseihin.

Lue lisää
Esa Viitamo 27.4.2018

Yritysten T&K-yhteistyössä on käyttämätöntä potentiaalia

Pk-toimittajan osallistaminen veturiyrityksen tuotekehitysprosessiin on tulevaisuuden trendi.

Lue lisää
Tuulamaria Lempiälä 19.3.2018

Työhön paluun tukeminen on kaikkien etu

Muuttuuko työkyvyttömyys työkyvyksi viisarin vaihtaessa vuorokaudesta toiseen?

Lue lisää
Mika Ropponen 27.2.2018

Miksi uudistua?

Yrityksen uudistuminen lähtee strategian ja vision kirkastamisesta. Uudistumisessa yritykselle luodaan kyky synnyttää uusia innovaatioita ja mahdollisuuksia reagoida muutoksiin.

Lue lisää
Suvi Tapio 20.2.2018

Eri sukupolvet työelämässä

On trendikästä puhua eri sukupolvien erilaisista odotuksista työelämässä. Stereotypioiden kautta työtekijöitä ei voi kuitenkaan luokitella, sillä se voi aiheuttaa epäoikeudenmukaisia toimintatapoja työyhteisöissä.

Lue lisää
Pekka Berg 6.2.2018

PK-yritysten innovaatiotoiminta – mitä se on?

PK-yritysten innovaatiotoimintaa tuetaan monin tavoin, ja asiantuntijoita yritysten auttamiseksi löytyy moneen lähtöön. Mitkä ovat parhaat käytännöt, joiden avulla PK-yrityksissä kehittyy kansainvälisesti merkittäviä uusia tuotteita, palveluita ja liiketoimintamalleja?

Lue lisää