Blogi

Sari Lehtoaro 12.2.2021
Inhimillinen tehokkuus

Löytyykö meistä vielä tehoja, joilla nostamme tuottavuuden uudelle tasolle ja vahvistamme Suomen kansainvälistä kilpailukykyä?
Minä uskon, että löytyy.

Lue lisää
Mika Ropponen 3.11.2020
Mustasukkainen ratkaisutoimittaja

Läheskään kaikissa tilanteissa yksi toimittaja tai yksi tietojärjestelmäratkaisu ei tarjoa riittäviä tehoja tai mahdollisuuksia liiketoiminnan kehittämiselle.

Lue lisää
Sari Lehtoaro 28.10.2020
Hyvä johtaminen on yhteistyötä

Yritys erottuu kilpailijoistaan, kun taitavat ihmiset osaavat tehdä töitä yhdessä. Yhdessä tekeminen edellyttää asioiden ja ihmisten johtamista. Hyvä johtaja tunnistaa ja ymmärtää miten erilaiset ihmiset käyttäytyvät toimiessaan yksin ja ryhmässä.

Lue lisää
Blogi 13.10.2020
Nykytilanneanalyysi avaa oven yrityksen kehittämiselle

Liiketoimintamallin analysointi selkeyttää tilannetta ja auttaa kohdistamaan kehityspanokset sinne, mistä saadaan paras hyöty. Kohdistamisella ja priorisoinnilla on parhaimmillaan tuloksena kehityksen jatkumo.

Lue lisää
Jyrki Suomala 2.10.2020
Kätketty itsekeskeisyys vaikuttaa ihmisten valintoihin

Tutkimukset ovat mielenkiintoisella tavalla osoittaneet miten omaan nimeen ja itseen liittyvillä asioilla on sattumaa enemmän yhteyttä siihen, mistä pidämme, mitä valitsemme ja miten käyttäydymme ympäristössämme.

Lue lisää
Blogi 11.8.2020
Elinvoimaisia yrityksiä tarvitaan, on pandemia tai ei

Innoman Oy on koko kevään ja kesän ollut voimakkaasti tukemassa useiden yritysten kehitystoimia, joita on osittain rahoitettu Business Finlandin ja ELY:n tuella. Selkeänä tavoitteena on ollut varmistaa yritysten elinvoimaisuuden säilyminen ja kehittyminen voimakkaasti laskevien markkinoiden aikana sekä sen jälkeen.

Lue lisää
Leena Koponen 12.6.2020
Miten maailmantilanteen muutos näkyy meidän yrityksessä?

Kotoilu ja etätyöt sekä digityöskentely ja digiostaminen ovat uusia tilanteen ohjaamina muodostuneita megatrendejä. Nyt viimeistään on aika miettiä, mitä muutoksia ne tarkoittavat omassa yrityksessä.

Lue lisää
Jyrki Suomala 22.4.2020
Testaa idean, tuotteen tai viestin vaikuttavuus

Tutkimukset ovat osoittaneet, että kohderyhmän mielihaluverkoston aktivoituminen tiettyjen viestien ja mainostan yhteydessä ennakoi sitä, kuinka nämä viestit ja mainokset vaikuttavat oikeilla markkinoilla. Tutkimuksista käytäntöön voi helposti edetä Innomanin testityökalulla.

Lue lisää