Neste-konsernin palveluliiketoiminta kehittyy uusien ideoiden kautta. Täysin uudenlaisen idean kehittäminen on vaativaa: toisaalta täytyy vapautua vanhoista kaavoista, toisaalta taas tarvitaan työvälineitä ja uusia ajatusmalleja, joiden avulla kehittäminen helpottuu. Neste pyysi Innomanin apuun radikaalin innovaation arvioimiseen ja kehittämiseen. Prosessissa hyödynnettiin myös neurotieteen oppeja ihmisen käyttäytymisestä.
Saatat pitää myös näistä Innovaatiopalvelut-aiheen artikkeleista:
5.11.2024
Kuubilearns kokosi luovat asiantuntijat neurotiedon äärelle
Jyrki Suomala kertoi kuubilaisille, kuinka aivoystävällisellä tavalla voi edistää myynnin ja markkinoinnin tarrautuvuutta kohdeyleisöissä.
31.10.2024
Tuloksekas strateginen B2B-myynti – Tunnista avainhenkilöiden päätöksentekoprofiilit
Päinvastoin kuin B2C-myynnissä, myynti B2B:ssä ei ole vain yksittäinen tapahtuma, vaan jatkuva prosessi, joka tähtää pitkäaikaisten asiakassuhteiden luomiseen ja ylläpitämiseen.
15.10.2024
Artikkeli kansainväliseen huippujulkaisuun
Jyrki Suomalan ja Pekka Bergin artikkeli käsittelee, kuinka yritykset voivat huomioida asiakkaat ja loppukäyttäjät jo innovaatiotoiminnan alkuvaiheessa.
4.10.2024
Innovaatiotoiminta pitää saada kuntoon!
Innomanin Arto Ranta-Eskola ottaa Hesarissa kantaa julkisen tahon innovaatiotoimintaan.